SURPRISE!

Som ni minns så fyllde min mamma år igår.

Vi gick som jag berättade förut på Etnografiska och lekte kulturella ett bra tag, sen gick vi och shoppade lite, mamma köte en kaffebryggare till Jens ( typiskt mammor, tänker på alla andra trotts att det är deras dag)


mamma försöker tyda en jätte avancerad karta haha


jag med en massa fina koffertar




Strax efter sju kom vi hem till mamma. Jag hade sagt till henne att vi skulle ha en mysig hemma kväll. Men när mamma öppnade dörren möttes hon av SURPRISE!!!!!

I hennes vardagsrum hade jag lyckats smyg samla alla hennes närmaste vänner, och nu stod dem och sjöng Tavlaod tavalod tavalodet mobarak (persiska födelsedags sången)

I nästan en vecka har jag fått ljuga mig blå för att försäkra mig om att mamma inte misstänker något. Och hon anade INGENTING ALLS! Jag antar att teaterlektioner sen jag var 8 år var bra för något haha.


persisk mat fotat från en skev vinkel av en amatör (jag)


dags för present öppning och lite ålders mobbning.





mamma håller tacktal.



Resten av kvällen åt vi god mat och festade som bara en 55 åring och hennes galna vänner kan.

ÅTER IGEN GRATTIS MAMMA OCH ALLA FINA SOM HJÄLPTE MIG ÖVERASKA!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0