Smart-vas!

Jag har bara en vas hemma, fast jag tror att det egentligen är en vattenkanna. I alla fall det jag tänkte tipsa om är att ha blommor i glasburkar istället.

Och för dig som planerar en fest, och behöver massor med "vaser" tex för ett bröllop kanske..
Try this!
flowers in a jar!
mycket finare, mycket miljövänligare och billigare. AH tre ord som jag älskar.





TIPS:
Om du är ute i god tid kan du be alla dina nära och kära spara glasburkar åt dig ett tag, eller varför inte gå till en resturang nära dig och fråga om du kan få deras tomma glasburkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0