Skor!

Vem har sagt att det inte går att hitta riktigt välgjorda snygga skor i konstmaterial?

Kolla bara in dem här galet snygga skorna.

Perfekta för sommarens alla fester OCH bröllop.

dem här tänker jag beställa. och kanske till och med gifta mig i.jag sälkar dem här. perfekt vilken härlig färg eller hur?gröna bröllops skor ska bringa lycka.Dem här skorna ska jag beställa och kanske till och med gifta mig i.

Alla dessa fina skor kommer från Beyond skin som har rättvisemärkta, ekologiska skor i konstmaterial.
För vem vill ha kadaver på fötterna right?
Gå in på hemsidan och kolla in. Dem rear just nu ut en massa modeller.

http://www.beyondskin.co.uk/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0