pyssel tips.

Igår hade min fina kompis Naida kalas!
Nördig som jag är skulle jag självklart pyssla ihop en present.

så här mina kära vänner ska ni få en dagens pyssels tips.

låt mig få presentera: choklad-doppade skedar.

passar perfekt i kaffet eller varmachokladen.

Du behöver:
några teskedar (funkar med plast men finare med riktiga)
blockchoklad
strössel eller annat som du kan pynta med.

Så här ska du göra:
smält blockchokladen i en skål.
doppa skederna så dem täcks av choklad och så att själva skeden fylls.

strö över strösel eller dekorera så som du själv vill ha dem.

låt dem stelna i fysen i ca 10 min.


KLART!








Jag glömde fota dem jag gjorde till Naida.
Men mina var med vanlig choklad och vitchoklad. Och jag dekorerade dem med blommor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0