personliga ringar

Ni kanske har hört att Laila Bagge (ni vet den där kvinnan i Idol Juryn) och Niclas Wahlgren (jag vet inte vad han gör förutom att han är läskiga Pernilla Wahlgrens bror) gifte sig i fredags.

Kul för dem. det är kul när två personer (eller flera eller bara en) blir kära och vill leva ett liv ihop gift eller ogift.

Jag har i alla fall lyckats hitta en bild på deras vigselringar.



(bild chic.se)


Vad tycker ni?
Dem är absolut inte alls min stil. jag tycker nog personligen att dem e riktigt fula. MEN!
det jag gillar med dem är att dem är så speciella.
och det ska det vara. något som parterna emellan verkligen valt tillsammans.

"Ringarna, som tillsammans är värda 200 000 kr, kommer från Bröllopschansen.se/BA Juveler och har designats av Leif Klatzkow tillsammans med guldsmed Chris Rung som också tillverkat ringarna" (källa: chic.se)



Kommentarer
annonym

oj dem ser inte så bekväma ut.

p.s: jag gillar din blogg

2010-03-09 @ 12:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0