ONSDAGS PLANER!

Rättelse: Det var på skavsta vi hämtade upp seppi haha, tur att jag inte skulle åka själv, hade ju stått på arlanda sjukt förvirrad.

Jag och Seppi har massor av roliga skavsta minnen med, men det tar vi en annan gång.

Jag och J ska snart bege oss till till den stora staden, för att J ska klippa sig och jag ska gå förbi jobbet en snabbis och kolla så att alla sköter sig!

sen tänkte jag försöka hinna rota runt bland alla vintage butiker för att hitta en fin blommig klänning, jag har efter en lång vinter i svart (min favorit färg) åter igen fått blommigt på huvudet.

kl 18.00 har jag franska lektioner, och efter det ska jag möte upp oförskämt solbrända Seppi för en god middag på Hermans.

Det känns som att bröllops planerna kommer komma igång på riktigt nu när hon är hemma.
Men samtidigt känner jag att jag inte bra vill prata bröllop hela tiden, känner mig så självupptagen då...men nu är det mindre än 5 månder kvar, och det finns så mycket kvar att fixa.




             



Kommentarer
Anonym

tack för en bra blogg.

skulle du inte kunna skriva mer om hur ditt bröllop ska vara.

vad ska du ha för klänning, vad ska ni äta och sånt.

jag gillar ditt sätt.

2010-03-31 @ 12:39:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0