I'm a Carrie!

För några år sedan var jag en av dem som refererade till mig själv som en Carrie, ni vet Carrie Bradshaw tjejen med den kända garderoben i sex and the city.
Nu mera kan jag med kritiskaögon kolla på serien, och jag tycker heller inte att hon är så galet välklädd.

Sen har vi det där med henns välkända bröllopsklänning.

Är den verkligen så snygg? Och hade det verkligen blivit en sån stor hysteri kring den om någon annan bar den?
Eller om den var uppsydd av tex Fa-Skrädderi & Kemtvätt i södertälje istället för Wivienne westwood.
Hade vi kanskte till och med tyckt att det var en tacky gräddbakelse?


Wivienne Westwood



Bröllopsspecielisten Södertälje


Ganska likt inte sant?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0