Fixar frugan!

Åh nej ibland händer det att slarviga och smått lata jag får för mig att hoppa upp och fixa iordning allt i hemmet.
Detta slutar oftast med att jag tröttnar mitt i fixandet och lämnar lägenhet stökigare och i större kaos än när jag startade.

DET HÄR ÄR EN SÅN DAG! YEEEY eller?

Jens är på jobbet till nio.
så innan han kommer hem tänkte jag att jag ska:

Städa upp efter vinterns fördärv på balkongen.

Så vattenkrasse

Gå ut och plocka påskris

Gå iväg och handla lite mat och panta brukar när jag ändå är i mataffären.

Frosta av frysen (varför kanske ni undrar, jo för att lådorna som ska vara i frysen har legat på balkongen hela vintern, för att vi inte har orkat frosta av så att dem får plats)

C ya soon sailor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0