Drömmen om pannkakstårta.

När jag var liten och nyligen hade kommit till Sverige kommer jag ihåg att jag tjatade på mina föräldrar att vi skulle baka pannkakstårta.
Men dem sa alltid att det bara var dum påhitt och att det inte alls skulle bli gott.

Jag vet inte riktigt varför jag inte bakade en själv, och varför jag inte ens gjorde det när jag blev vuxen.

MEN idag har drömmen änligen gått i uppfyllelse.

Jag och J har gjort världens godaste tårta.

med vaniljgrädde, vitchoklad och hallonsylt. MUUUMS!

LOOK LOOK





Kan man ha Pannkakstårta som bröllopstårta?

Om ingen protesterar så tror jag nog att så blir fallet, jag kanske kan starta en ny trend.
Men vem ska göra den? Jens är ju den som gör godast pannkakaor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0