Bekväma bröllops-skor?

Jag googlade "bekväma bröllopsskor" och det här är vad som dök upp.



Jo jag vet skorna skorna är APfula, men det är inte det som är grejen den här gången.
Ser dem verkligen så bekväma ut?

Varför ska just kvinnan vara den som ska ha dem obekväma kläderna?
Och för alla er som tänker köra en :nä men jag tycker klackar e svin skönt, fuck you! Jag har ett berg av högklackadeskor som ska sägs vara bekväma, så jag VET att dem är jätte obekväma, men vi är lurade nog att känna oss snygga i något som skadar våra kroppar och gör att vi inte kan röra oss fritt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0