Årets första Balkong fix.

MY GOD vad jag e bra, jag har faktiskt städat klart hela Ballen (Balkongen)

Och så här staylish såg jag ut när jag städade.



Fy fan vad äckligt det var. Spår efter några galna fester, så som cigarettfimpar, ölburkar mm städade vi unden innan Jens mamma kom på besök, men det fanns en massa annat snuskingt som möggel och skräp kvar.
 


 FÖRE





Eftersom det kommer att regna en massa mer så tänker jag inte ta fram balkong pynt och blomkrukor än.
Men nu är det i alla fall inte skitigt längre.


EFTER





I veckan ska jag gå på loppis och se om jag kan hitta en snygg balkong matta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0