All min kärlek till fina finaste Linnea!

Älskade Linea jag önskar att jag jobbade på skolan där alla vände sig emot dig, där du utsattes för det du trodde var den vidrigaste stunden i ditt liv, där du efter att du berättat om allt vidrigt fick veta att alla som du trodde skulle stötta dig vände sig emot dig och gjorde ditt liv till ett större helvete än du trodde var möjligt!

Älskade medsyster jag önskar av hela mitt hjärta att jag och alla andra som ser vad du utsatts för och skakar av ilska inför TV apparaterna när en hel stad förtsätter att kränka dig genom försvara sig själva, kunde få dig att förstå vilken stark själ du är, att du inte är ensam, hur vi alla kommer att finnas vid din sida och hur vi kommer att stötta dig!

Fina Linea för mig är du och kommer för alltid förbli en hjälte!


http://svtplay.se/v/1939683/rapport/valdtagen_14-aring_mobbades_av_hela_byn


Kommentarer
Vidarmathea

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-13 @ 19:21:07
URL: http://vidarmathea.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0