ZE Germans


Jag är på så dåligt humör idag!
Jag muckar bokstavligen bråk hela tiden!
Men Jens är snäll, han lagar god mat och serverar det på silverfat (ikea tallrik)
Jag bråkar, han tröstar.

Sen bestämde mig för att åka hem till Parisa och mysa med min mamma som är där på fotbollskväll.
Jag ville dit, jag längtade och peppade, men så kommer jag på att jag måste plugga.

Så nu sitter jag hemma och e tjurig och ska kolla på fotbollen själv.  (Jens kollar också)
När jag VET att tyskland matcherna måste ses med mamma (Tysklands fan sen 80-talet)

Aja men hejja Tyskland då.


             


SHIT SHIT SHIT NU MÅSTE JAG GÅ DEM SJUNGER NATIONALSÅNGEN!!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0