lördags promenad


GOOD LORD vad jag e trött.

Jag och J satte oss på vapiano för att äta en lite god mat och fixa lite med plaseringsplaner.

Sen fick jag för mig att vi skulle ta en liten promenad, och det råkade bli en tre timmar lång powewalk i klackar!





Snygg Jens barinstormar





snygg Casey dricker bubbel



jag gillar ju spegel bilder.



sen tyckte jag att vi skulle leka turister.



visst är han ljuvlig min blivande man?






Solen gick ner över sthlm.
och vi njöt av utsikten fårn Maria bergen.



Det doftade underbart av fläder.



Jens ifrågasatte min kärlek till honom, och valde därför att rådfråga en prästkrage.



Det var dramatiskt...
men blomman svarade...ÄLSKAR!






jag tog en lat-paus.



Allt handlar verkligen om bröllop i år!


 

efter ca 6 km bestämde Jens sig för att konvertera till koalabjörn
Jag gillar djur så jag peppade honom.



sen tröttnade vi på naturen och skyndade hem dem sista 3 kilometrarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0