svekfull kexchoklad!


En vanlig konversation hemma hos oss.

Jens- Altså du gillar ju fan kexchoklad mer än du gillar mig.

Casey- ja det gör jag, fy fan vad jag älskar kexchoklad

Jens- ja du är aldrig så girig som när du har en kexchoklad i handen.

Casey- Ja men kexchokladen har ju aldrig svikit mig, du sviker ju mig hela tiden.

Jens- hah det är bara för att kexchokladen inte kan prata, du skulle bli förvånad över hur svenkfull den skulle vara om den bara kunde prata.

Hm ja när man träffas verje dag kan det ju lätt bli att man tillslut inte har nått vettigt att prata om!




                      



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0