onsdag



Visst är det underbart med värme?

Jens mötte upp mig efter jobbet och vi åt vår middag i vitabergsparken och sedan promenarede vi runt bland alla fina gränder och hemliga trädgårdar på södershöjder.





Jag är inte kul när jag e hungrig!




Libanesisk meze till middag. MVG för det!




Mätta och belåtna valde vi att återupptäcka fina söder.



åhh dessa vackra vackra pioner varför växer ni inte i augusti.



och dessa underbara trädgårdar.




Vackert inte sant?







Rätt så cool kvinna den där Anna!









KÄRA GODE GUD OM JAG FÅR ETT LITET HUS HÄR KOMMER JAG ATT BÖJA TRO PÅ DIG!



visst är det vackert i sthlm?



Kommentarer
Bandai

Great .Now i can say thank you!

2011-05-17 @ 10:54:59
URL: http://bandai.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0