Max Bellman...the one and only!


Fina vänner det är dags för mig att presentera En av våra absolut fantastiska Toastmasters!

MAX BELLMAN!

Jag och Max träffades på flyget när jag flyttade hem från Barcelona.

Tidigare den veckan hade jag dragit en vitlögn om att jag hade läst ut boken "flyga drake" när jag i själva verket hade ca 60 sidor kvar!

Och nu satt jag på flyget och kände en otrolig melankoli dra över mig när jag plötsligt såg att den stiliga unga mannen bredvid mig hade boken med sig!
Jag frågade snällt om jag kunde få läsa dem sista sidorna och det fick jag.
Det dröjde inte länge fören tårarna började falla ner från mina kinder och ner på den snälla främlingens bok.

Och resten är historia.
vi pratade hela vägen till Sverige och plötsligt kändes inte hemkomsten lika jobbig.

Och vi har varit vänner sen dess!
Jag och snygga Max Bellman.

Och nu ska han göra oss den stora äran att vara vår toastmaster!




Idag tog vi en lovely lunch och planerade!

Det här kommer bli bättre än bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0