Fredag!


Gårdagen var allt annat än coolt!
INGA fler tråkfredagar på länge nu!

Jag och Jens satt i ett grupprum på universitetet hela j*vla dagen/kvällen och pysslade klart inbjudningskorten!

FY VILKET PILLGÖRA! Det ser ju klart roligare ut än vad det är! Jag menar 10 kort oki men 55 kort NOT SO FUN!




Men fint blev det!

Senast på onsadg (när alla gäster har fått sina kort) ska jag visa er exakt hur vi har gjort dem.


När vi var klara med korten kom vi hem och bakade pizza!



Eftersom vi inte kunde enas om pålägg gjorde vi halva var!

Min Halva är den med Zucchini Jens halva är den med en massa lök!



Jens tog på sig djävulsögonen och mumsade i sig den välförtjänta maten.



Sedan enades vi om att min halva var mycket godare!
SÅ ÄR DET OCH SÅ FÖRBLIR DET!


Kommentarer
Anonym



Kul!! De ser jättefina ut! Klart värt besväret.

2010-06-12 @ 21:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0