Dagens-par

Dem ser alldeles fantastiska ut!
Just därför får dem bli bli dagens-par!



Kommentarer
finalinafina ♥

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen, svaren kommer upp om några dagar! ♥

2010-06-09 @ 13:20:59
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Tina

Jag gillar att titta på alla fina bilder i din blogg. En sak som jag inte har klurat ut är vari den feministiska kopplingen finns. Det mesta känns ganska trendigt, dock inte särskilt feministiskt.

2010-06-10 @ 12:29:49
Sandra



Hello darl!



Jag hänger kvar här så du vet..:)

Och ja, det känns faktiskt! det känns annorlunda. Som att man tagit ett steg och förankrat något fint. Som att man hör ihop nu och kan starta något djupare. Nördigt men sant! puss

2010-06-10 @ 21:04:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0