BINGO





Hej på er fina vänner.


Jag tänkte att jag skulle erkänna nånting lite små töntigt för er.
Jag älskar att spela BINGO.
Japp jag är en tant (på riktigt).
Jag skulle vilja styra upp en bingo kväll med 40-50tals tema, alla ska ha fina 40-50tals kläder på sig och vi ska dricka cognac och röka cigarrer och spela bingo och självklart ska vi satsa pengar.
Får se om nån annan än jag trycker det låter som en lovely idé.
Min och Seppis familj brukar alltid spela bingo på julafton och vi har alltid så kul.

Jag kanske ska styra upp styra upp bingo på bröllopet haha. tror ni att det blir en hit?
Vi hade tänkt oss tipstunda men varför inte vara lite originella?
Seppis mamma (Giti) kommer uppskatta det i alla fall, det är trots allt hon som fått mig intresserad.
Fast när vi spelar på julafton sluter det alltid med att vi skriker slagramsor och bilder pakter mm..kanske inte lika uppskattat av alla hahaha.

Men vänner visst är det fint att bli vuxen? Plötsligt kan man stå för all sina intressen töntiga och coola.

Nu har jag hittat bingo på nätet också, och det är en fakatiskt riktigt myisgt (bra för regniga sommar dagar)
try it!






Kommentarer
S.

Ja!! GO Bingo! en jättebra idé tycker jag!

2010-07-01 @ 08:45:00
Berntnikita

Thanks for the information

2011-01-28 @ 20:13:54
URL: http://berntnikita.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0