jobbigt.



Förlåt för dåligt bloggande.
Gårdagen var jobbigare än förväntat.



Först var Jag och J på ön och tittade runt.





Det är verkligen så vackert där.

Vi mätte borden, hittade en vigselplats och sen vandrade vi runt bland citonfjärilar och hallonbuskar tills en massa bromsar förstörde romantiken.

På kvällen kom Seppi,Ronak,Suvi min mamma och min kusin hit för hjälpa oss med bordsplacering.

Alla var så hjälpsamma och gullig

 


               Men själv var jag pmsig och riktigt jävla tjurig.

  

               Det kanske man får vara ibland...men inte för offta.

Nu är i alla fall bordsplaceringen klar! skönt! det här gör jag ALDRIG OM!
Det här med att bröllops fixa har blivit en heltidsjobb...jag längtar till semestern.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0