sommarlov!


ÄNTLIGEN!!

Jens skrattar när jag säger så...eller gråter han kanske?
Men sommarlov låter så mycket härligare än semester.
Så yeeey äntligen sommarlov...och du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart
och barfota utan strumpor och skor ska jag vandra med dig och den blomstertid nu kommer...

Sol och bad och parkhäng varje dag (förutom då det regnar)
Sen har jag lagt undan en hel hög med böcker jag ska njutläsa.
först ut är..dudduddudu(fanfar) lyckan är en sällsam fågel



Jag känner det på mig den här sommaren kommer bli något alldeles speciellt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0