slut på solen?



Jag har hört att gårdagen var den sista varma sommar dagen. I HOPE NOT! minst en till måste vi väll få
 (21 Augusti pliiis)
Så fort kan väll inte solen ta slut, dem i Spanien fick ju jätte mycket mer sol, fan vad orättvist.

Men men som den sommarkära tok jag är så spenderade jag kvällen på tanto med Seppi, Jens och Roberto.

Är hon inte lite oförskämt snygg den där Seppi?
Jag menar nån måtta får det ju vara.

         

          Fast jag är ju också snygg...spatserandes i egnensydda kreationer
            med "we can do it" trikoloren inspirerad scarf på huvudet!

         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0