måndags-planer


Får man glädjas åt moln?

Ni förstår när solen skiner får jag ingenting gjort.

Så idag ska jag passa på att gå runt i massa vintage butiker på jakt efter en fin present till min vän Elin, vars bröllopsfest är nu på Lördag (hm undrar om hon läser min blogg)
Jag vill hitta ett unikt smycke som hon kan titta på om 50 år och minnas när hon och henns Amon smyg gifte sig i San Diego i vintras. Jag ösnkar att jag var lika cool.



p.s: jag vill jag vill jag vill vill vill VILL verkligen ha den där fina hatten på bilden.
Någon som vet var jag kan hitta en?






Kommentarer
Axelmelisa

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-07-25 @ 07:47:46
URL: http://axelmelisa.blogll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0