Lön efter kön!



Jag är ingen expart på hur mycket det kostar att att föra fram sitt budskap via median.

Och självklart blir jag provocerad av att Fi bränner upp så mycket pengar.
Men jag är övertygad om att extrema situationer kräver extrema åtgärder.
Och ju mer jag tänker på det desto mer förstår jag agerandet!

Och egentligen är det ju ingen skillnad på att bränna upp dem för publicitet eller att betala någon för det.

Jag tar av mig hattan, bugar ovch stämmer in i aplåderna för denna geniala kupp.

När halva befolkningen tjänar mindre bara för att dem saknar en kuk och när samhället i decennier har valt att blunda för det tycker jag att 100 000 kr i aska är ett litet pris att betala.



        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0