inspiration!


Jag har natt-surfat (säger man så fortfarande, eller är numera töntigt?) och jag kom över dem här fina bilderna.

Ett bröllop som mer eller mindre har allt.

sparkly wedding shoes

Kolla in buketten, är den inte underbar?!!

wedding dress

dahlia bouquet

bright pink peony bouquets

Det är så fint att tärnorna har så starka färger och bruden ljusa bleka färger.
även fast jag inte vill vara ytlig så vill jag ju ändå latt allt ska se fint ut på kort.
Man kommer trots allt ha kvar bilderna hela livet.

bright pink peony bouquet

groom in tux

Så himla vackra bilder.

wedding vineyard

wedding frames on tree

Fotoramar på träden har jag ju redan presenterat för er! SNO idén.
vi kommer ha bilder på våra närmate vänner och familj.

wedding alterscape flowers

wedding flamingos

Deteljer detaljer detaljer det är verkligen det som gör festen, små fina detaljer som visar gästerna att allt är genomtänkt och personligt. Kolla in dem här bilderna och låt dig inspireras

wedding decor

wedding cake

 Egna etiketter på vinflaskorna, kreativa lösningar för blommorna och sååå vackra blommor. Vad mer kan man önska sig (förutom fred på jorden)

wedding vineyard wine

wedding balloons

Åh som jag älskar den här idén, photo booth is the shit!

smile booth photobooth 

Och så till sist en av mina favoriter lösläppar pch lösmustager.

moon pies wedding dessert

wedding exit golf cart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0