fredag innan ryggskott!



Gårdagen spenderade vi på djurgården med godisrämmar, majskolvar och fransköl (alla andra drack vanligt öl inte så franskt öl)
Det blev mys på en brygga i timmar, intressanta diskussioner, båttur, musik och självklart en massa sol.




                  

                           Marskakalk Jonas köper godisrämmar!


                           
                                 
                             Jag och J lapar sol!

                 

                   Ni skulle ha sett mig när jag såg att man kunde köpa
                   majskolvar på korvmojen.
                   HAPPY HAPPY HAPPY
 
               
                

         Jag kommer bajsa majs i flera veckor nu...hm eller oj förlåt jag menar...
                   åh vad ljuvligt och trevligt.
                 







        

                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0