Fina tant Inga-Britt



Hur jävla fin får man vara.

vår granntant Inga-Britt kom nyss över med kläder hon tyckte att jag skulle ha.

Det är två jätte fina sommardräkter från Prêt-à-porter.
Hon berättade att hon har haft så kul i dem på 60talet och att hon var säker på att jag skulle få lika kul.
Jag försökte förklara att hon kunde sälja dem och få en bra peng för det, men nej! Jag skulle ha dem tyckte hon.

Hon sa även att hon tycker att vi har så lik klädsmak...hon är 84 år...så jag tar det som en komplimang.

Kläderna gör sig inte så bra på galgar så jag ska modella dem för er så fort Jens kommer hem.


Nu ska jag baka en massa muffins till Inga-Britt som tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0