Dagens sthlm's tips


Jag älskar mina mohedatofflor!

Men jag betalade mer än jag hade behövt för dem.

När Naida såg mina skor blev hon sugen på ett par egna.

Vi kollade i lite olika butiker som har dem (nilson,indiska mm)

Till slut hittade hon ett par hon gillade på indiska för 550 kr.

hon köpte dem.

En minut senare gick vi förbi en butik på västerlånggatan 44 och där hittade vi exakt likadana för 395kr.



Indiska fick tillbaka sina överpris skor och Naida sparade 155kr bara sådär.

Jag blir så arg på butiker som tar överpriser. Shame on you!

Så alla som är sugna på ett par fina träskor ska skynda sig till Kerstin Adolphson på västerlånggatan 44
Dem har jätte stort sortiment du kommer hitta träskor i alla färger och metarial.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0