Bröllopsfix.




Men hallo där snyggingar.

Det känns som att jag och Jens inte gör annat än att bröllopsfixa.

Igår var vi på Ikea och tog del av Ingmars kreativa lösningar.



Sen åkte vi hem till pappa för att mysa och skriva ut en massa grejer.

Men kvällen slutade inte där.

Min fina vän Elin (ni vet hon som hade bröllopsfest nyligen)
hon är så snäll så hon gav oss en massa grejer som dem använde på sin fest.
vin karaffer
vattenflaskor
och platsmuggar

Så vi åkte ända till Älta kl 22.30 (med buss, det fanns ingen som kunde köra oss)
och hämtade upp allt och kånkade hem det på bussen.
Att åka på bussar och tåg med konstiga saker är min och Jens grej.

Hurra för oss. Idag känner jag mig helt mörbultad! Men lugn för att sååå mycket är fixat nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0