bröllop!



Ni vet ju redan att jag var på bröllop igår.

Dagen började med att Jag och Ronak gick på auktion för att ropa hem en gåva till Elin och Amon.

I ett tropiskt varmt shlm sprang vi omkring och kände oss ganska oplanerade.

Vi bytta om på toaletten till mitt gym och kom plötslig på att vi hade tagit fel på tiden och att vi var jätte sena.
panikslagna sprang vi till bussen och lyckades faktiskt komma perfekt i tid!
Hurra för oss.

Sen bröllopsfestade vi tills Ronak somnade på en parkbänk.





Glam glam, toafix är det nyaste.



Många Gamla Rödakorsare var på plats för att Fira våran fina Elin.
Här står hon och lyser i vitt tillsammans med bästis Ronak och Lovisa.



Elin och Amon





En sötare Toastmadame har nog ingen sett.



Kö till den fantastiska grillbuffén



bästa-bordet gänget.
(killen längst till vänster heter på riktigt Rainman, hur jävla lovely är inte det?)



MAT! det var längesen jag åt så bra grillmat.



Elin med finaste vännerna.



kärlek.




Sen blev det dags för att skära upp tårtan
(Enligt Elin och Amon det ända dem gjorde traditionellt)



Och min tårtbit stod upp! hurra hurra jag kommer bli gift!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0