BRIDEZILLA



Oki nu måste jag lägga av. Bridezillan har tagit över mitt förnuft!

När jag googlat upp att det sörsta ikealagret utanför sverige ligger i Norska Åsane och när jag nu desperat försöker hitta nån som bor i Åsane, och när ringt till ikea i sundsvall och nästan fått den stackars killen som jobbar i lagret att gråta, börjar jag att inse att om jag hade lagt lika mycket energi på att få fred på jorden skulle det ha flaxat vita duvor över Gaza just nu.

Jens snälla snälla bror lånar ut en himmel till oss oh vi har en egen hemma så det får duga. Det blir jätte fint.
Och alla är jätte fina och ingen är dumihuvudet längre (möjligtvist jag)

Nog om det här du, dags att börja bete sig normalt igen.
Nu ska jag plocka upp mobilen och ringa och be om ursäkt till alla jag har terroriserat.
Och jag har redan bestält ett glassogram till den stackars sommarvikarie-killen på Ikea lagret.
snacka om att han kommer att ha men för livet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0