vatten vatten bara vanligt vatten!

Det sägs ju att regndroppar i brudkronan betyder tur.
Fast jag känner ändå att jag skulle klara mig utan.

Nu är det ju så att jag och J ska gifta oss utomhus trots att vi bor i Sverige och trots att regn-chansen är ca 50% (tror jag)
festen ska vara innomhus men själva vigseln ska vara ute i det fria.

hittade dessa super fina bilder. och jag känner att det nog kan bli jätte fint även om regnar.
allt blir vad man gör det till eller hur?




fullständigt magiska bilder!
så där glad skulle jag också se ut om jag fick vara på det där fina bröllopet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0