sommarpepp

Kära vänner nu tar vi en liten liten paus i bröllopsplanerna och kör lite sommar pepp.
så här i det äckliga snövädret kan det ju kännas som att det aldrig kommer bli sommar igen, MEN DET KOMMER DET JAG LOVAR!

Den här sommaren vill jag ha en riktig stockholms sommar.
ni vet en sån där undebar sommar när man gör om sthlms parker till sitt vardagsrum och kollar på parkteatern istället för TVn.

sommar 2010 kommer jag:
fira J som fyller 29.
demonstrera 6 juni
kolla på fotbolls VM HEJA TYSKLAND eller FRANKRIKE!!!!!
dricka en massa shiraz rose
äta frulle på ballen* (på grov skånska)
kolla på parkteatern så fort jag får chansen
hänga i Hermans hängmattor
ligga på en filt i vitan
bada på långholmen
promenera på djurgården
äta glass i gamla stan
palla frukt och grönsaker i kolloniområdet i vinterviken
festa i (för)högaklackar på F12
festa i sköna skor på debaser slussen
festa i badklädet och flipflops på tillsammans i vinterviken
åka ut till sandhamn
grilla på Marskalk Jonas innegård
mysa på mosebacke
åka på cykelutflykt
och en massa massa massa andra fin fina sommar grejor!

Har ni nåra bra sommar tips?

* ballen= balkongen eller rumpan på skånska :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0