tapetsera mera

Jag gillar verkligen att pyssla.
Jag är nog inte världs bäst på att skapa men jag kan leverera när det behövs.
Dessutom är det ju ett jätte bra sätt umgås på.
Det finns så himla bra pyssel tips på nätet.

Ett tips som jag har fått av Emma Sundh http://www.glamour.se/blogg/emma/ är att använda sig av Tapetprover.
Man kan ha dem när man gör inbjudningskort, för bordsplaseringskort mm bara fantasin kan sätta stopp.
Fantastiska Emma hade till och med tapeter som bordslöpare på sitt bröllop.

Jag har bästält hem Tapet prover från  http://www.maleributiken.se/maleributiken/ jätte bra ställe, där kan man få hem två tapetprover (en meter per bit) helt helt gratis man behöver inte ens betala för frakten.

Dem här proverna har jag fått hem.






Jag ska använda dem för plaseringskorten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0