PARIS

För några år sen åkte jag till Paris där en charmig fransman lyckades lura unga, oskuldsfulla, absolut naiva mig att vi skulle gifta oss i Nortredam.
Det blev inte riktigt som han hade lovat, jag ska nu gifta mig med en norrlänning so you do the math.

Men drömmen om paris (inte fransmannen) finns kvar!

Om du som jag älskar paris så borde du ha ett paris inspirerat bröllop eller fest.

(klicka på bilderna för att förstora)



för mig går paris i svart vitt med lite röda detaljer.
kanske röda läppar?
tänk gamla svartvita vykort
Chanel, stora hattar, ost och vin.
drama och chic.



 inbjudningskorten kan kanske se ut som paris vykort.

på den här hemsidan kan du ladda ner "paris metro font helt gratis"http://www.dafont.com/paris-metro.font




och glöm inte det stora ost bordet.
 och massor med färgglada macarons som bryter av emot allt det svart vita.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0