kort intervju med Marskalk Jonas!


Hej Jonas (som förövrigt fyller 30 idag hurra hurra för dig)

Du var ju en av dem första som fick veta att jag och J ska gifta oss.
vad tänkte du när han berättade nyheten för dig?

- Det kom faktiskt inte direkt som en överaskning. Ni känns som ett par som kan göra nått sånt hehe.
Dom flesta man känner gifter ju sig efter en jävla massa år. Men ni har ju inte varit tillsammans så länge, ändå känns det helt naturligt.

Jonas du har ju fått hedersuppdraget att vara en av Marskalkerna, vad är dina tankar kring det?

- Först och främst känner jag mig väldigt hedrad.
fast har jag inte så jätte bra koll på vad som förväntas av mig. Just nu kocentrerar jag mig mest på att få till en bra svensexa. Senare får man ju ta tag i uppgifterna vid själva bröllopet.

Skulle du själv kunna tänka dig gifta dig.

-Jag har väll egentligen aldrig kännt ett behov att gifta mig. Men träffar jag nån som verkligen vill gifta sig kan jag tänka mig att göra det för dens skull, men rent personligt känner jag inte att giftemål är så viktigt för mig.

Tack tack Jonas! och tack för den otroliga måltiden.

Du leve hipp hipp, hurra hurra hurra hurra






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0