J håller tal.


J stod i vardagsrummet och övade på att hålla bröllopstal.


ni ska få ett urval av hans underbara citta


" snöflingors glans i solen kan inte mätas sig med dennas kvinnas (jag tror han menar mig) leende"

"denna kvinna har hela sitt liv fått bli förknippad med Crazynes, jag skulle vilja slå hål på denna myt. hon är inget annat än en jordnära varelse. Hon är ett natur fenomen som brukar jorden så fenomenalt så att varje bonde i hela skåne skulle falla igråt av avund"

(jag brukar säga att jag vill att folk ska tycka att jag är jordnära, och alla mina nära vänner mobbar mig mer eller mindre för det, tydligen e jag allt annat än jordnära.)

Jag låg bokstavligen på golven och skrattade så tårarna sprutade.

Ni skulle ha sett hur han gestikulerade, slängde med armarna åt alla håll och hyttade med näven.

VILKEN MAN!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0