I love love LÖÖÖV me!

En klok vän sa engång: Casey man har alltid sig själv.
Så sant som det är sagt. Att hitta den rätta, att bilda par, bli två emot världen det är så överskattat.
JO men visst jag har bildat par och ja visst jag ska gifta mig men jag tror inte och kommer aldrig tro på tvåsamhet som norm.
Så om du är galet kär i dig själv och känner för att ta ditt förhållande till en ny nivå då har jag hittat nått för dig.
Det här mina darlings kan utan tvekan vara årets hitintills bästa påhit.

 Snövit Hedstierna PRESENTERAR...

"If you believe in love, this is for you!

Pony Sugar Art Gallery invigs i kärlekens tecken den 27 februari och håller öppet i en två veckor lång ceremoni! Vi hoppas att du finns på plats när vi kickar igång vår första utställning Love Symposium in Solo. Avboka allt annat i kalendern och kasta dig iväg till vår lilla (med betoning på liten) lokal på Södermalm.

Vi är på mission för rätten till att fira kärleken i alla dess former och tror inte att tvåsamheten är enda vägen att få gifta sig. Kanske har du valt att leva ensam? Kanske har du inte hittat den rätta? Kanske är du emot det traditionella giftermålet? Lever du i ett parförhållande men känner att du vill fira kärleken du har inom dig eller inte kan förstå varför din partner aldrig friar? Vi tror att behovet för en ny typ av kärleksceremoni aldrig har varit större! Eller som Elsa, 85 år och happy singel sa:

- Äntligen efter alla dessa år har någon hört mina böner, när öppnar portarna?!

Vi bjuder därför in dig och Elsa till att fira kärleken och ingå singeläktenskap med dig själv! Komsi, komsi och fria till DIG, acceptera alla dina jag och gör det enda rätta- gift dig!
"

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

Om du vill gifta dig på invigningsdagen anmäler du dig på [email protected]
Kvällen till ära kommer ingen mindre än bästaste bästa Bob Hansson vara vigselförättare.


på Facebook(japp jag utgår ifrån att alla och då menar jag ALLA har facebook) kan du läsa mer om denna magiska lilla kärleks cermoni. Och den grymma festen efteråt. (inget bröllop utan dans right?)
direkt länk till FB sidan: http://www.facebook.com/event.php?eid=314947365355&index=1


VÄLL MÖTT KAMRATER.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0