Fynd!

skepp o Hoj!

åh vad jag älskar loppis. var ju som sagt på Loppis med Naida. Den här gången fick det bli loppmarknaden i vårberg.
stället är proppfullt av fynd. det kostar 15-10kr att komma in på helger men det är det värt.
för den antik kunnige är det ett paradis.

själv kan jag inte mycket om värdet på föremålen, jag vet bara vad jag tycker är fint och fult hehe.

 Jag var ju som sagt ute efter föremål som kan ge bröllopet en mer personlig tuch.

här ska ni få se lite smått och gott som jag hittade.


Fin fina mormors koppar. tänker köpa in massa sånna och ha dem för små blomster arengeman.

super söta koppar som jag ska göra små blomsterarrangemang i.
så fort jag hittar billiga köper jag dem. dessa fick jag för 5 kr st.




tänker ha massor med ljus behållare i olikaformer överallt (ute och inne)
dem här kostade bara 1 kr st.



Super fin gammal Kamera

Det är så fint med gamla saker. den här ska vi ha som rekvesita på bröllopsfotona.
kan till och med vara fint att bara ställa framme nånstans. allt man själv tycker är fint kan bli en prydnad.




Så här kanske?



Kommentarer
B

Klänningen ser ut som den du hittade för 40kr.

det kommer bli fint

2010-02-14 @ 17:38:18
Nayma

Vad kul att ni har kommit igång med planeringen.

2010-02-14 @ 17:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0