elevbehandlingar

Jag älskar att bli riktigt ompysslad!

Men jag tycker att det är alldeles för dyrt.

Har gått på lite elevbehandlingar och dem flesta gångerna har jag varit jätte nöjd.

Så nu tänkte jag pröva en massa olika elevbehandlingar och betygsätta dem. Så att ni kära läsare
kan få lite tips och råd.


här är några jag har hittat på nätet (alla är tyvärr i sthlm)

ELISABETHSKOLAN

Var: St Paulsgatan 25.

Vad: Ansiktsbehandlingar, manikyr, pedikyr, massage, vaxning, färgning av fransar och bryn, spa-behandlingar, kurbad, make up, porrengöring, vävnadsdränage, brun utan sol, ansiktsapparatur med mera.

Prisexempel: Klassisk ansiktsbehandling (90 min) med rengöring, hudanalys, porrengöring, brynplock, massage och ansiktsmask kostar 380 kronor.

 

AXELSONS GYMNASTISKA INSTITUT

Var: Gästrikegatan 10-12.

Vad: Klassisk massage, shiatsu, energimassage, zonterapi, bindvävsmassage, fotvård, kurbad, spabehandlingar, akupressur, revolving, cellulitmassage.
Prisexempel: Cellulit- och cirkulationsbehandlingen, en kraftfull massage av underben, lår, stuss, och fötter för att öka cirkulationen i fett- och bindväv, kostar 250 kr. En spirulinaalginpackning med spamassage kostar 650 kronor.



Ansiktsbehandling på Gildaskolan.

Foto: lotte fernvall



GILDASKOLAN

Var: Sveavägen 52.

Vad: Ansiktsbehandlingar, peeling, porrengöring, färgning av fransar och bryn, massage, manikyr, pedikyr, vaxning, kroppsbehandlingar (exempelvis detox), epilering och make up med mera.

Prisexempel: Klassisk pedikyr med fotbad, nagelvård, borttagning av förhårdnader, fotmassage samt lackning, (60 min) kostar 260 kronor.


 


Ryggbehandling på Naprapathögskolan.



PRIVATSKOLAN FÖR HUDVÅRD OCH KOSMETIK

Var: Lästmakargatan 10.

Vad: Hårborttagning, spakurer, massage med varma lavastenar, lyxkurer, vaxning, ansiktsbehandling, AHA-behandling, blekning och bodyscrub med mera.

Prisexempel: Djuprengörande ryggbehandling (80 min) kostar 390 kronor. Lyxkuren kostar 1 200 kronor för 2 timmar och 30 minuter. Då ingår massage, fotbad, fot- och ansiktsbehandling, handbehandling, make up samt frukt och juice.

 

NAPRAPATHÖGSKOLAN

Var: Observatoriegatan 19-21.

Vad: Förutom ren naprapatbehandling också massage och stretching.

Prisexempel: 150 kronor per behandling.


(kopierat från alltomstockholm.se)


Kommentarer
Syverrachel

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-02-11 @ 10:21:59
URL: http://syverrachel.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0