Brudgumens skor!

Min kära blivande make har önskat ett inlägg om skor.
anledningen till att jag inte skrivit så mycket om herrskor är för att de flesta skorna jag hittat som är snygga är gjorda av döda små varelsers hud (läder). Men om man inte ger upp lätt och letar lite går det absolut att hitta riktigt fina och bra skor i bra konstmaterial. kolla in dem här ställena: Alternative Outfitters, Beyond Skin, Ethical Wears, Moo Shoes, Otsu, Pangea, Vegan Essentials, Vegetarian Site, och självklart Vegetarian Shoes
OM man känner att måste ha läder kan man i allafall  försöka köpa secondhand, inte för att det är mindre läder men det är fortfarande lite bättre att återvinna.





jag älskar ju vintage. dem här skorna är alla ur tjusiga.


Om man ska ha ett sommar/vår bröllop så passar det jätte bra med vanliga enkla tygskor. bättre för miljön, snyggare, skönare på fötterna och mycket billigare.
Dem svart vita är mina absoluta favoriter! om jag får bestämma är det dem här J ska ha.  perfekta med blommiga strumpor
tygskorna kommer alla från Keds och kostar mellan 599-699kr

Hotta upp looken med ett par snygga strumpor.


(foto Emma Sundh)
Emmas man hade skorna till frack, lovely kombo.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0