Blommor!

Vad tycker ni att man ska ha för blombukett?

personligen så är jag lite emot allt som ser för tillfixat ut. Så traditionella brudbuketter går feta bort.

Jag skulle nog vilja ha en bukett självplockade blommor. Men det känns lite som ett vilde card.
Hur mycket vilda blommor finns det i slutet av augusti? och tänk om man inte hittar tllräckligt med fina blommor.

Annars kan jag tänka mig ha ranunkler, det är nog mina favorit blommor just nu.

eller vad säger ni? Har ni några bra tips eller är det nån som har koll på vilka vilda blommor som växer i slutet av augusti ute i skärgården?








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0