ännu mera elevbehandlingar

kolla nu vad jag hittade

Och det finns behandlingar att hitta över hela landet!
både för män och kvinnor såklart.

http://www.elevbehandlingar.se/stockholm.php

kolla in den där sidan it's the shit!

Och när jag ändå är inne på elevbehandlingar måste jag passa på att  VARNA för hårakademin i sthlm!

Jag har både klippt mig och färgat håret där och båda gångerna har jag varit nära på att börja gråta för att det har blivit så dåligt.
Jag har även flera väldigt missnöjda vänner!

Det konstiga är att Hanse Andresson som jobbar på Extand har gått på hårakademin för att bli frisör och han är en av få frisörer som alltid leverer till 100% hans jobb är magi.

Jag ska se om jag kan göra en intervju med honom om brud/fest frisyrer som är exktra inne 2010.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0