yoga


Jag berättade ju för er om att jag skulle rådgöra med en personlig tränare på mitt gym om träning mm som kan hjälpa mig förstärka ryggen.
Han tipsade mig att yoga mer.

Jag brukar träna core, pilates och så gillar jag att simma.
För några år sen brukade jag alltid jag yoga på fredagarna för att stressa av innan helgen.
Jag vet inte varför jag slutade med det, så himla dumt.
Jag gillar inte traditionell styrketräning, så för att bygga muskler funkar yoga och pilates bäst för mig.


                         

Om du funderra på att börja men yoga ska du tänka på att det kan vara skadligt för dig som har överrörligaleder, kontakta en instruktör eller sjukgymnast innan du börjar din träning.

På den här sidan hittade jag även tips på rörelser som hjälper mot ryggvärk mm.
Kolla in sidan för tips och för att inspireras inför din träning.

Jag ska genast rulla fram min yogamatta och pröva några av ställningarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0