öppen scen.


Igår var det som jag tidigare har berättat om öppen scen på "bara vi".

Suvi den mest magiska sångfågeln av dem alla fanns på plats och framförde tre helt fantastiska låtar.



Jag vet att Suvi är en av mina bästa vänner och att jag automatiskt tycker
att allt hon gör är bra, men det var inte bara jag som satt som förtrollad igår.








Sen fick Suvi en pepperkaksfarbror av mig för att fira Finlands nationaldag



Öppen scen på bara vi är en riktigt bra start på veckan.
missa det inte nästa vecka.



Och då ska ni även hålla utkik efter dem här grabbarna.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0