Irmas lördagskalas


Jag har blivit så dålig på att fota när jag hittar på grejer.
Jag är helt enkelt för upptagen med att ha kul.

Här kommer i alla fall dem få bilderna jag lyckades ta i lördags.




Först möttes vi upp för att bowla.



Sen drog vi vidare till Restaurang Sahara dör en super god middags serverades.



På plats fanns då bästis Ronak



Och bästis Seppi och henns Kiki (han heter Nicolas)





Vi åt tills vi hamnade i food koma och sedan rullade vi iväg till Imperiet



Det det cocktailbären flög från alla håll och Irma vägrade sluta sjunga
BIRRA BIRRA BIRRA hehehe.




Och i samband med det slutade jag att fota, till och med min chef läser ju faktiskt min blogg förstår ni.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0