Champagne & shopping



Det här med Champagne och shopping borde alla fixa.

Det är Suvi som har kommit på det.
Hon har förvandlat sitt hem till en grym vintagemarket, och varje lördag bjuder hon på champagne, fantastiska sminkråd och shopping hemma hos sig.



Vi har alla en massa fina kläder vi aldrig använder och dem bara ligger i garderoben och tar upp en massa plats.
Så varför inte sälja,byta eller ge bort dem?



Suvi har valt att kombinera det hela med champagne och live musik.



(på måndag borde alla bege sig till "bara vi" för att njuta av Suvis magiska röst)




Jag hittade två jätte fina 50tals inspirerade tröjor (den ena har jag på mig på bilden) och ett  oöppnat läppstiftspalett från chanel. 



Den här klänningen blev jag helt förälskad i, den har tillhört Suvis farmor.



Efter några glas champagne och när Suvis maskeradkläder dök upp blev ju allt så mycket roligare









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0