dinner and some shopping


Jag tog Jens i handen och tog ut honom på en romantisk middag.

Och jag lovade honom att inte plocka fram kameran och be honom blogg posea under hela kvällen.
Sån e jag den perfekta frugan (NOT)


                   Det blev en ljuvlig middag på Italiano papa på riddargatan 9.

                
  
                       Jens pasta var smaklös min risotto var lovely.

                      

                      Sen promenerade vi till urban outfitters.
                      Jeans jag menar Jens köpte en massa jeans
                Och jag köpte en klänning som inte bara var på super rea utan ursnygg med.

                


Men jag och denna sötnos och jag är helt enkelt inte menade för varandra, för att när jag kom hem och provade den visade det sig att mitt bröstomfång är större än vad jag trodde.
Med andra ord jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på nyårsafton och jag måste orka mig tillbaka till Urban outfitters för att lämna tillbaka klänningen.




Kommentarer
Anonym

klänningen passar inte för att du är en fet feminist

2010-12-30 @ 13:56:36
Anonym

söt klänning.

2010-12-30 @ 13:56:55
seppi

å va synd! den är jätte fin!

2010-12-30 @ 16:28:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0