FUCK YOU!


Hur kan man vara så elak?
Alla ni som inte har något bättre för er än att skriva elaka kommentarer, kommentarer som inte handlar om hur jag skriver, vad jag skriver om eller något annat som faktiskt är relevant för bloggen, alla ni som bara skriver om hur jag ser ut.
Jag brukar ta bort såna kommentarer, men tänkte att jag nu ska vara ärlig och låta dem vara kvar!

Mina läsare brukar be mig lägga ut fler bilder på mig själv. Om ni går in på det här inlägget
får ni se ett smakprov på kommentarer som trillar in när jag gör det.


Fy fan för det här utseendefixerade samhälle där ingen kvinna äger rätten till sin kropp och där vi bara är produkter som är till för att tillfredsställa.


Om ni tror att ni genom era löjliga kommentarer kan få mig att bli tyst och sluta bete mig som den " feta feministkossan" som några av er så vackert har uttryckt det har ni helt fel.
Det får mig bara att vilja kämpa ännu mer för en värld där varje kvinna ska ha samma rättigheter som en man att känna sig nöjd och självsäker.

Jag är 25 år, välutbildad och i mina egna ögon galet bra.
Det räcker för att jag ska göra allt i min makt för att aldrig låta mig ägas.


                           


Kommentarer
Anonym

Herregud! det är inte okej. Vilka idioter som skriver så onödigt. Håller verkligen med att man kvinnokroppen är en allmän ägodel som vem som helst får tycka till om.



Stå på dig Sistah!!



2010-12-30 @ 16:25:10
N

ta inte åt dig av detta!du är en stark vacker kvinna...fortsätt precis som du är du förgyller min dag med din text iallafall=)

2010-12-30 @ 16:36:07
Johanna

folk har inget liv.

men du är bra.

2010-12-30 @ 21:22:54
Linnea

Man kan ju undra varför dessa människor (eller bara en människa?) är inne på din blogg och läser överhuvudtaget. Den här "trycka ner-mentaliteten" är tröttsam. Minst sagt!

2011-01-01 @ 12:08:21
URL: http://llowejko.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0